Tip
Een tip of adverteren? Neem dan contact op met info@persbureau-ameland.nl.
KPN bereik nog steeds belabberd
HOLLUM – Het bereik van de KPN-mast op Ameland is nog steeds niet om over naar huis te schrijven, om van bellen maar te zwijgen. Het regent klachten en na bellen met KPN, op de zeldzame momenten dat bellen wel lukt, krijg je minuten lang een behulpzame medewerker aan de lijn die bij elke keer bellen dezelfde vragen stelt. Het vaste antwoord aan het einde van het gesprek is dat je door een technische medewerker wordt teruggebeld, na drie werkdagen of na vijf werkdagen. Maar al wie belt, geen KPN Mobiel medewerker, of dat telefoontje komt in ieder geval niet binnen.
In april van dit jaar was het van hetzelfde laken een pak en KPN beloofde toen dat het na het bezoek van een monteur in kannen en kruiken zou zijn. Dat blijkt het dus niet gelukt. Hetzelfde euvel van een paar maanden geleden doet zich ook nu voor: In huis kan niet worden gebeld, buitenshuis soms wel en dan weer niet.
Een storing in de 4G-mast bij Hollum, was destijds de verklaring. Wat de monteur gedaan heeft is niet duidelijk, maar het euvel heeft hij in ieder geval niet verholpen.
Intussen worden abonnees van KPN Mobiel regelmatig gebeld vanuit een belcentrum door een medewerker die probeert wat up te sellen. Voor upsellen door KPN is op dit moment weinig markt: het bedrijf moet eerst maar eens de mobiele telefonie goed regelen.
Oproep aan alle gedupeerden: bel 0800-0402.
⇒ Lees hier het bericht van 12 april 2019