Visit Wadden overkoepelende merk voor waddenkust én eilanden

LEEUWARDEN – Vanaf vandaag gaan de merken WADtodo en Visit Wadden samen verder onder de vlag van Visit Wadden. Het merk WADtodo houdt hiermee op te bestaan, wat inhoudt dat de marketinginspanningen voor zowel de Waddenkust als de Waddeneilanden vanuit Visit Wadden gedaan worden. Hiermee wordt Visit Wadden het overkoepelende merk voor alle marketingactiviteiten rondom het volledige waddengebied. Het (inter)nationaal onder de aandacht brengen van de Waddeneilanden gebeurt nog steeds in opdracht van de provincie Fryslân. Samen met de regionale marketingorganisaties en VVV’s werkt Visit Wadden aan het bevorderen van duurzaam toerisme in en rondom de Wadden.

Ontdek het gehele waddengebied

Waar de eilandfans eerst alleen het waddenkust gebied doorreisden om vervolgens de boot te pakken, wordt deze groep nu uitgedaagd dit te combineren met het verkennen van het vasteland. Ook daar is veel waddengebied om te ontdekken. Bekijk de video voor een mooie impressie.

Op zoek naar meer informatie over de integratie van WADtodo in Visit Wadden? Bezoek dan www.visitwadden.nl/samensmelting.

Benieuwd naar wat het waddengebied allemaal te bieden heeft? Bezoek dan www.visitwadden.nl.

Jeanet de Jong
Jeanet de Jong

Jeanet de Jong stopt op 31 augustus 2023 met haar Persbureau Ameland. De nieuwsvoorziening wordt onder dezelfde naam, met een ander logo en andere opmaak als nieuwsblog voortgezet door een externe partij. De mailadressen gekoppeld aan de website verdwijnen.

Artikelen: 18168

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *