Doutzen Kroes komt naar Ameland

HOLLUM – Doutzen Kroes houdt van de Wadden en ze is sinds gisteren te zien in een reclamecampagne van Rivella waarin ze propageert om in actie te komen voor schone Waddeneilanden. Iedere fles Rivella staat gelijk aan een vierkante meter schoon strand.

Kroes zegt erover: “Ik vind het heel belangrijk om het te behouden zoals het is, want het is een heel uniek stukje natuur in Nederland.” Zij loopt altijd met een plastic zakje op het strand, om rommetljes die ze er tegenkomt mee te nemen naar een afvalbak.

Ze roept in de Rivella-campage elke strandbezoeker op om mee te doen aan de actie om de Waddeneilanden schoon te houden. Dat kan door zelf plastic en draad van visnetten enzo mee te nemen van het strand en door Rivella te kopen. De kern van de campagne is de 1 fles = 1 m2. Wie deze zomer een fles Rivella koopt, helpt ook mee het strand schoon te houden, want Rivella investeert voor elke verkochte fles in een vierkante meter schoon strand. Stichting De Noordzee voert de actie uit met strandschoonmaakacties op de stranden van de vijf Waddeneilanden.

Doutzen Kroes is sinds 4 juli in een tv-commercial te zien. Het model gaat ook nog Waddenhoppen en op ontdekkingsreis om over de eilanden te bloggen. Ze zal ook Ameland aandoen.

De Waddenhoppers die met Rivella op reis gaan zijn Barbara van Erp, hoofdredacteur van het online oudermagazine Me-To-We, Maartje van Diepstraten, hoofdredacteur van reisblog Barts Boekje en Josephine Kay, head of content van Bedrock, het online magazine voor een bewuste levensstijl. Vanaf begin augustus staan deze routes in films en routekaarten op Rivella.nl.

Jeanet de Jong
Jeanet de Jong

Jeanet de Jong stopt op 31 augustus 2023 met haar Persbureau Ameland. De nieuwsvoorziening wordt onder dezelfde naam, met een ander logo en andere opmaak als nieuwsblog voortgezet door een externe partij. De mailadressen gekoppeld aan de website verdwijnen.

Artikelen: 18168

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *