Waddeneilanden slaan de handen ineen

SuudoosterLEEUWARDEN – Mijn Moment, Mijn eiland. Met deze slogan wordt op dinsdag 17 mei a.s. de vernieuwde campagne van de Wadden gelanceerd. Deze lancering is het eerste concrete resultaat van de samenwerking tussen de vijf Nederlandse Waddeneilanden.

Wie kent dat gevoel niet: eenmaal op de boot, dan is de vakantie al begonnen!Iedere toerist heeft wel een warme herinnering aan een Waddeneiland. Het doel van de nieuwe campagne Mijn moment, Mijn eiland is om met de bijzondere momenten van trouwe bezoekers nieuwe bezoekers te trekken naar het Waddengebied.

Uniek aan deze campagne is dat alle Nederlandse Waddeneilanden zich verenigd hebben om samen de promotie te organiseren voor gehele Nederlandse Waddengebied. Onder de naam van Wadden.nl hebben de VVV’s van Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland en Schiermonnikoog, Fryslân Marketing en reclamebureau Weda uit Leeuwarden deze campagne ontwikkeld en vormgegeven. De samenwerkende Waddeneilanden komen onder meer met een TV commercial die uitgezonden zal gaan worden op de Nederlandse televisie.

Bas Westerweel (Presentator Tour de Wadden) geeft het startschot van de campagne.

Jeanet de Jong
Jeanet de Jong

Jeanet de Jong stopt op 31 augustus 2023 met haar Persbureau Ameland. De nieuwsvoorziening wordt onder dezelfde naam, met een ander logo en andere opmaak als nieuwsblog voortgezet door een externe partij. De mailadressen gekoppeld aan de website verdwijnen.

Artikelen: 18169

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *